Saturday, April 30, 2011

PBC Shoppe - Keazaman Untuk Malaysia

Perniagaan Rempah2u telah mengorak langkah dalam memasarkan produk-produk halal dan memajukan lagi produk-produk Indusri Kecil dan Sederhana (IKS) dengan pemasaran melalui internet. Marilah bersama-sama menyokong produk halal lagi baik ini dan mengukuhkan lagi ekonomi umat Islam. Mudah-mudahan mendapat keberkatan di dunia dan akhirat.

Rempah2u.Blogspot.Com telah memasarkan produk PKS di dunia digital dalam memperluaskan perniagaan mereka lalu mengangkat Rempah2u sebagai perintis kepada Kedai Rempah Online Terkemuka di Malaysia dan dikenali sebagai Kedai Rempah Online Maz & Shai yang berpusat di Senawang, Negeri Sembilan. PKS tempatan perlu memanfaatkan Internet sebagai platform mengembangkan perniagaan kerana Internet kini berupaya memperluaskan jaringan di peringkat global.

Thursday, April 21, 2011

Friday, April 15, 2011

PBC Shoppe - Harga Makanan di KL Mahal???

1 MALAYSIA . SENAWANG . BANGI . KAJANG . KUALA LUMPUR

Mengapa harga makanan sekitar KL terutama pusat bandar KL agak mahal harganya. Pengalaman saya bersarapan pagi cuma makan nasi lemak + paru + telur rebus + teh o = RM6.20 seorang... Bagaimana kalau satu keluarga seramai 6 orang sudah pun RM37.20, mampukah kita yang berpendapatan sederhana memberikan hidangan yang istimewa untuk seisi keluarga tanpa perlu berbelanja di kedai. Jawapannya boleh di sini kami menyediakan perencah-perencah yang lazat dengan harga yang berpatutan disamping resipi-resipi yang berguna untuk disediakan..

Monday, April 11, 2011

PBC Shoppe - Tshirt Rempah2u

THANKS To New

Order Perkeso, Order M.Tun Razak & Order T.Cempaka


-Pilihan Terkenal Dari Muar

Sunday, April 3, 2011

PBC Shoppe - Kempen Berjimat. Jom Bertani.


Amanat Mantan PM - Pak Lah minta rakyat bertani.

Kalau berbudi pada tanah dan alam kita boleh dapat manfaat darinya. Itulah anugerah daripada Ilahi yang tidak ternilai.. Renung-renungkanlah : “Ya Allah, anugerahkanlah kematian kami dengan kematian yang baik lagi mulia, lancarkan lidah kami mengucap kalimah “Lailahaillallah…” semasa sakaratul maut menghampiri kami. Amin.. amin.. amin Yarobbal a’lamin…“

Friday, April 1, 2011

PBC Shoppe - Pilihan Terkenal Dari Muar

1 MALAYSIA . SENAWANG . BANGI . KAJANG . KUALA LUMPUR
ORDER PERENCAH ONLINE FOR DELIVERY or COD

FEEL FREE TO CONTACT US

+6012-9789529